Przejdź do głównej zawartości

Jednorożec w 18 dni: Dzień I i II

Zwariowałam. Ja po prostu zwariowałam. Ledwo skończyłam bluzeczkę na konkurs, a już zaczynam nową pracę z szalonym terminem. Mam do wykonania ogromny haft jednorożca właśnie, o którego poprosiła mnie koleżanka. Nie mam pojęcia czy dam radę (koleżanko nie czytałaś tego zdania ;)). Pomyślałam że będę codziennie pokazywać jak tam mi idzie. To będzie działać motywująco, bo głupio pokazać zdjęcie gdzie przybyło tylko 1 krzyżyk. :D. Co do rozmiarów to będzie ok. 180x150 krzyżyków na szczęście monochromatyczny. Przepraszam też osoby nie haftująca, a czytające. Zanudzicie się albo zachęcę was do nowej techniki tworzenia. :D
DZIEŃ I 27.05.2016
DZIEŃ II 28.05.2016
A na śmierć zapomniałam. Takie wyzwanie z potrzeby serca zrobiła najpierw Zimna na swoim blogu.
Mam nadzieję, że nie ma nic przeciwko ściągnięcia pomysłu, i publikowania codziennych postępów ;) 

Komentarze