Przejdź do głównej zawartości

Jednorożec w 18 dni: Dzień V

Ja już wiem przez kogo ja tak mało wyszywam. (Nie licząc nauczycieli, of course) WAS! Kto to widział pokazywać takie piękne rzeczy na swoich blogach!!! Przecież nie mogę w przestrzeni internetowej przejść obok waszych prac obojętnie, bo się nie da po prostu!!! A tak serio to wczoraj robiłam zdjęcia konkursowej bluzeczki, a potem pisałam w SPA i zajęło mi to cały dzień. No ale czas na zdjęcia

Dzień IV
DZIEŃ V
Ale chyba rezygnuję z wyszywania w szkole, na lekcjach się nie da, bo trzeba patrzeć. Będę swetry w szkole robić :D

Komentarze

  1. I tu masz rację:) też ostatnio bardziej podziwiam obce blogi niż dziergam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to Internet trzeba wyłączyć wtedy będę miała tyyyyleee czasu :D

      Usuń

Prześlij komentarz