Przejdź do głównej zawartości

Przyjemna bluzeczka

 Postanowiłam zmienić koncepcję swojego bloga. Może nie piszę zbyt poprawnie językowo, czasami moje wpisy mogą być bezsensu, ale wiadomo, że chcę, by wszystko szło coraz lepiej. Wymyśliłam nowe udoskonalenia w samych postach  i odrobinę zmieniłam "ułożenie" bloga . Dajcie znać czy widzicie różnicę i czy jest ok ;)

Jak byłam na wakacjach miałam dużo czasu na dzierganie. Zwłaszcza na początku, później było różnie ;) I tak pewnej niedzieli ustanowiłam "Ławeczkowy Dzień" Rozsiadłam się na ławce przed domem o godzinie 11:00 i nie zeszłam z niej dopóki nie zrobiło się na tyle ciemno, że przestałam widzieć oczka na drutach. Dziergałam bluzeczkę według TEGO wzoru.

 

Szybki i łatwy wzorek , chociaż teraz wprowadziłabym kilka udoskonaleń. Przede wszystkim robiłabym na okrągło! Nie wiem co mi do głowy przyszło, że będę zszywać! No... ale mimo przygód ze zszywaniem (NIGDY WIĘCEJ) z efektu jestem zadowolona. A czemu bluzeczka jest przyjemna? Odpowiada za to wiele czynników min. była dziergana w bardzo przyjemnej atmosferze, wzorek przyjemny, i włóczka przyjemna, bo wykorzystałam Paris Dropsa kupioną na  promocji bawełny. Kurcze w kółko robię Dropsowi reklamę. Nie płacą mi za to, przysięgam. Po prostu moim zdaniem nad ich wzorami i włóczką nie trzeba się długo zastanawiać, myśleć nad grubością, szukaniem wzoru  na ravelry  itd. więc korzystam jak mogę  :P W każdym razie, ta bawełna jest super! Taka pulchniutka i mięciusia, nie umiem wytłumaczyć jaka ona jest w dotyku, tak po ludzku :D Po prostu, już myślę nad kolejnym projektem z tej włóczki.

 

A twg. to jest sprawa. Royal Canin zorganizował konkurs. Polega z grubsza na wybraniu najsłodszego, najzabawniejszego zwierzaka. Oczywiście najsłodszym kotem jest Luśka (no jak nie, jak tak) ale my nie bierzemy udziału. Za to udział bierze moja siostra i jej Marvel.  Słodki kot, zapewniam :D Więc zachęcam do głosowania. Wystarczy kliknąć to zdjęcie i w zakładce, która się otworzy kliknąć "polub". Z góry dzięki!
http://wolneodstresu.pl/konkurs/zwierzak/marvel/

 Zmieniając temat, pisząc posta, co chwile klikając w "podgląd" Wyczaiłam jaki ładny licznik się ustawił. Mam 2000 wejść! Dziękuję wam bardzo za każde jedno wejście bardzo mnie to motywuje i pokazuje, że komuś tam jednak w wielkim świecie podoba się to co robię :)

Do przeczytania! :)

 

Ps. Czy ktoś wie i może mi wytłumaczyć jak wstawić paseczek z Ravelry na boczny pasek? Bo już chyba robiłam ze trzy podejścia i nie ogarniam tematu :P Jestem informatyczną niezdarą, proszę o zrozumienie :D




Komentarze

  1. Sliczny sweterek zrobilas :)) Pieknie w nim wygladasz :)) A o wloczkach dobrze ,ze piszesz ,to jest przydatne na pewno dla innych :)) Zdjecie przeslodkie z kotkami :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))
    Ps. Co do wstawienia czegos probowalam wlasnie napisac ,ale obawiam sie ze sama bym tego nie zrozumiala hehe :)) Tez slaba w tych tematach jestem :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ja lubię opisać z czego dziergałam, bo po pierwsze to przydatne dla innych, ale po drugie ja zapominam co jak wyglądało i jak sama sobie napisze, to wtedy mogę sobie przypomnieć :D
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Śliczny ten topik, paseczek dodaje mu uroku:-). W tym roku nie miałam czasu na dzierganie, ale wspominam ubiegłoroczny urlop, kiedy też wychodziłam na podwórko z robótką rano i wracałam wieczorem - ależ pięknie było!
    Rudasek wygląda jak mój nieodżałowany Felek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pasek przede wszystkim zakrywa mało eleganckie dodawanie oczek co drugie oczko ;) I cudownie jest mieć tyle wolnego czasu

      Ojej, rzeczywiście jest pewne podobieństwo...

      Usuń
  3. wyszło prześlicznie - prosto i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mniej więcej tak miało być :P

      Usuń
  4. Bardzo fajna bluzeczka. Wygląda na przyjemną w użytkowaniu :)
    Moim zdaniem, to dobrze, że wyrażasz swoją opinię o produktach. To z pewnością pomoże innych osobom chcącym spróbować tej włóczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo przyjemnie się ją nosi :D

      Usuń
  5. Rewelacyjna bluzeczka :-) Doskonała na lato.
    Piękny dekolt.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, przy dekolcie były problemy bo powstały takie brzydkie brzegi i dziury "na zakrętach", ale ja postanowiłam obrobić je półsłupkami i cieszę się, że wygląda dobrze :)
      Również pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz