Przejdź do głównej zawartości

Szpanuję

Siemka Koty!

Muszę się pochwalić. Na ravelry w grupie Knitting in Poland odbyło się razemrobienie. Tematem przewodnim było wyrabianie resztek i ufoków. Postanowiłam wziąć udział w zabawie, i okazało się, że udało mi się wylosować jedną z nagród. Wygrałam cudowne markery od babaruda. Są wspaniałe :D



Żebyście widzieli jak obsesyjnie latałam do skrzynki na listy :P Praktycznie 3 razy dziennie. No dobra to ja biegnę dziergać, żeby móc wykorzystać markerki :D

Komentarze

  1. Jakoś nigdy nie mam czasu na Ravelry a tam fajne rzeczy się dzieją podobno:) Markery bardzo ładne i przydatne:) Choć ja dostałam całą garść kolorowych i szkoda mi ich używać żeby nie zniszczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sporo fajnych rzeczy, różne akcje i w ogóle polecam :D Ja zakładam, że jak się coś zużyje to mogę sobie kupić nowe ładne więc mam w planach używać :D

      Usuń

Prześlij komentarz