Przejdź do głównej zawartości

Czapucha-żółciucha

Czapkę zrobiłam. Jakieś dwa miesiące temu. Taka zwykła nie ma co się rozczulać. Po prostu wyczaiłam taki zestawik w empiku razem z pomponem i szydełkiem na promocji -70% No to ja nie wezmę :P 

Szybko się robiło, na tyle mi się spodobał ten typ czapki że już popełniłam drugą (pokażę za tydzień) Nawet zebrałam za czapuchę kilka komplementów ;) Ot milo się na serduszku zrobiło :D

I to chyba tyle na dzisiaj. Dość krótko, bo szykuję coś nowego. Z resztą co ja się tłumaczę mój blog moja sprawa ile piszę :P 

Więc do następnego kliknięcia :D 

Komentarze

  1. Ile komplet kosztował? Ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnie ale za szydełko pompon i motek włóczki na pewno mniej niż 20 zł chyba 15 ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna w wesołym, słonecznym kolorze, w sam raz na niepogodę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam cichutką nadzieję, że na ulicy komuś poprawiłam humor ^^

      Usuń
  3. Piękna czapka w super kolorze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz